onsdag den 9. november 2011

Happienes

De dage hvor man bare føler ro og lykke, på trods af at der ikke er sket noget specielt, er så dejlige. Lige nu har jeg den dejligste følelse af ingen grund. Jeg hygger mig bare.
Idag mødtes jeg med min veninde Mort, og så gik vi over på skolen, fik vores raslebøsser og så gik vores mission ellers ud på at skaffe minimum 600 kr (300 pr. mand), til operation dagsværk, inden kl. 14. Vi havde aldrig troet vi skulle nå det, men det gjorde vi.. Endda på 1 time !!!! wtf siger jeg bare ! gavmilde mennesker foran Superbrugsen på strandvejen <3 <3
Senere kom min bedsteste veninde forbi og vi snakkede. Det var rart at se hende igen !
Nu sidder jeg her under min dyne, med ny musik i Itunes og chiller med at blogge og være på facebook.. Det er nu rart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar