lørdag den 8. oktober 2011

Then i'm back !

Sååå er jeg tilbage med et indlæg ! Det har jeg virkelig savnet ! Men denne gang er det med ny computer.. Jeg har 'fået' mig en macbook, and i just looooove it ! Skal selv betale noget af den, men det er helt klart det værd ! To andre awsome ting er, at der er præcis en uge til min fødselsdag og så er der 6 dage til at jeg sammen med min mor og far rejser til Kina. Fuuuuck det er nice ! Jeg glæder mig til begge dele :D Fødselsdag i Kina er nu ikke helt slemt. Det er første gang jeg har fødselsdag i mens vi er i udlandet, så det bliver ret spændende at prøve.

Lige nu sidder jeg totalt og slapper af med tetris, facebook, MTV og så kommer min mor snart med noget frokost. Dagen i dag er blevet brugt med at arbejde, men det var ikke så slemt, da jeg skulle stå sammen med Anna, min bedste veninde.

Jeg tænkte på at lave min neglelak-samling her senere.. Så skal lige tage mig sammen til at tage nogle billeder, men den kommer !
Håber i har det godt derude, og at i får slappet lidt mere af end jeg har gjort den forgangende måned :o

Knuuuus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar