onsdag den 12. oktober 2011

Wierd

Det med at storme ud af døren, nå op til bussen, få en sms hvor der står: Hej søde, første modul er aflyst <3
Og så gå hjem igen.. Glad for der ikke er nogen der så mig, det må virkelig have set mærkeligt ud.. En pige der løber, stopper op og går helt stille og roligt tilbage ? :D hahaha.
Nåh men vil jeg da bare slappe af, se noget tv og være på facebook, hvis det skal være på den måde :D

Iiiiih jeg glæder mig til Kina og min fødselsdag ! Kun et par dage væææææk :o

Tørklædet på billedet er forresten den dejligste blå farve, som fremhæver mine dejlige blå øjne.. So that's just greeeeat :D

2 kommentarer:

  1. Sikke en fin blog du har(:
    Og er vild med din header(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away, hvor man kan vinde noget sminke(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak ! :)
    Det vil jeg da gøre ;)

    SvarSlet