søndag den 11. september 2011

New in

Striktrøje fra H&M til 179,00 ,-

Striktrøje fra Deres, Sparks til 279,95 ,-

Blazer fra H&M til 349,00 ,-

Læg mærke til stoffet inden i.. Smuuuukt

Maxfaktor - Smokey eye effect. Fulgte med, da jeg købte maskaraen


MY FAVORIT MASCARA ! 139,00 ,- i Matas
Disse ting tror jeg, jeg bliver enormt glad for, nu hvor vi går den lidt køligere tid i møde. Den lange striktrøje er såååååååååååååå dejlig ! Den oversize striktrøje er også helt vildt dejlig ! Og blazeren har jeg bare ville have i så lang tid, men har ikke kunne finde en der var liige som jeg ville have den, til en acceptabel pris, men det fandt jeg så nu ! :D En anden god ting, er jo at da jeg skulle købe min maskara, fik jeg den der øjenskygge med. Det er da luuuux
Vil helt sikkert lave en anmeldelse på, når jeg lige har prøvet den.

Iha, der har ellers også bare været gang i den, den sidste uge ! Jeg laver bare noget hele tiden, det er ret anstrængende i længden.. Men på den anden side klager jeg ikke, jeg har i lang tid gerne ville have der skete noget mere og det gør der da så sandelig også nu ! :D

Min mor og jeg skal snart lave hjemmelavet sushi. iiiiih jeg glæder mig ! :D

Har nogle outfit billeder fra nogle dage i sidste uge, smider dem op en af dagene. Ellers tænkte jeg lidt at jeg hele denne her uge ville lave outfit billeder kun, nu hvor jeg har fået nogle nye ting kører inspirrationen bare der ud af !

Håber i har det godt og tak fordi i læser med, det betyder meget for mig !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar