fredag den 16. september 2011

Snak, snak, snak

Ih guder hvor sker der dog bare meget for tiden ! Jeg bliver nødt til at fokusere endnu mere på lektier, end jeg allerede har prøvet.. Det er slet ikke som i folkeskolen, hvor hvis man ikke havde lavet lektier, kunne man stadig følge med.. men nææææh nej, den går ikke længere. Det er hååårdt !
Nåh men ud over den brok jeg lige kom med, har jeg det faktisk mega godt ! Jeg elsker mit liv ! Jeg har i lang tid ønsket at der skulle ske noget mere, det gør der så nu ! And I love it ! Imorgen skal jeg sove sammen med enebørnene..(2 piger fra min klasse, som også er enebørn.. What are the odds?! 3 ENEBØRN SOM BLIVER VENNER, NICE)
Sad og så nogle billeder fra sommerferien, eller nej i det hele taget bare gamle billeder og smilede over alle de gode minder, fantastiske steder og dejlige mennesker ! Ih hvor jeg er heldig !

Hahaha små piger :D
Ej sorry, det skal heller ikke lyde som et selvgladt indlæg, men alt køre bare og man må jo værdsætte når der er noget man er glad for :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar