søndag den 22. maj 2011

Back home :)

Hæhæhæ kan se det går frem ad med besøgende på siden :) det er dejligt ! håber jeg en dag kan få nogle faste læsere, thihi.

Nåh men jeg er hjemme efter 3 dage i det svenske.. Vi havde lejet en lille hytte, i udkanten af en lille by. Hytten var nu meget hyggeligt, men der var urtolig koldt -.-' Mine forældre kan godt lide naturen og noget der hedder 'geocaching' or something, hvor man bruger sin gps til at finde forskellige ting, aka skattejagt, lol. Imens de gjorde det, sad jeg i bilen, med min dyne, en god bog og noget musik, så har alle jo haft det hyggeligt :D haha.
Om aftenen var vi ude og spise. Den første aften fik man udleveret en 400 grader varm sten, hvor man så skulle stege sin egen bøf ? ehm specielt. Anden aften fik vi nogle gourmet burgere, gal de smagte godt !
Nåh, tror det var det..
See ya, out there :))

1 kommentar:

  1. Ej, hvor lyder det som en god dag!. :D

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet