torsdag den 19. maj 2011

Tankestrøm......

Hmm ja.. Hej igen for 40.000 gang i dag.. hæhæhæ man er vel blevet lidt bidt af det ? altså at blogge, det er nu meget hyggeligt. Jeg kan godt lide det der med, at man har et sted at sende sine tanker hen og derfor har jeg også i flere år skrevet dagbog.. Ikke hver dag, men sådan når der sker noget jeg har brug for at komme af med, sådan lige nu og her.
Ehmmmmm ellers sidder jeg bare med nogle dejlige vindruer, læser dejlige blogs, ser dejlige afsnit af 'Sex and the city' og en kat der ligger i fodenden og spinder. Det er altid hyggeligt !
Lige for tiden kan jeg godt lide at finde blogs jeg ikke har læst før, og så at læse heeeelt fra begyndelsen og op til 'nu', og så følge dem videre. Er jeg den eneste der gør det ? thihi
Nåh men i morgen går turen til Sverige.. 3 dejlige dage i selvskab med kun den svenske natur og min forældre.. ja jeg ved ikke, men der er noget ved det jeg overhovedet ikke magter.. så som at pakke ? at skulle afsted tidligt om morgenen ? og at skulle høre svensk, som jeg overhovedet ikke fatter -.-' iha.
wow langt indlæg.. 
ses søndag ! eller mandag måske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar