lørdag den 28. maj 2011

Long one !

Idag er det jo så lørdag og det er nu et del dage siden jeg sidst har blogget, hvilket irritere mig bare en liiiille smule, men nu er jeg klar igen ! Havde godt nok heller ikke regnet med, at det ville være så stressende at gå ud af skolen :o men kan da lige fortælle hvad jeg har lavet de forskellige dage:
Onsdag: Jeg var simpelthen SÅ træt ! Men oven i hatten skulle jeg efter skole øve på vores 9. klasse's revy, derefter tog jeg hjem og pakkede (skulle sove hos en veninde), så tog jeg til dans, hjem igen, spise, i bad og derefter over til min veninde. Der hyggede vi så, gjorde det sidste klar på vores kostumer og gik i seng.


Torsdag: SIIIIIIDSTE SKOLEDAG !!! Stod op klokken halv 7, lagde makeup, tog mit 'poptøz-kostume' på, så skulle min veninde og jeg over til en fra klassen og spise morgenmad, sammen med resten af klassen. Derefter gik vi gik, i vores flotte kostumer, over på skolen, hvor vi kastede karameller, viste revy og BARBERSKUMSKAAAMP! bagefter tog vi et par stykker hjem til en veninde og prøvede at få lidt af barberskummen ud ad håret (gal det er svært ?!?!??!), så tog vi på bakken, hele klassen, det var virkelig hyggeligt ! Så hjem igen, prøve at få barberskummen ud ad håret (igen igen), så over til min veninde, så til Ganløse, hvor hele klassen holdte fest :D gaaal det var sjovt ! og så det bedste af det hele: hjem og sooooove !
Fredag: Blev vækket af min mor ved en 9tiden (jeg var ikke færdig med at sove !!:( ) Men havde lovet en veninde, at komme at se hendes revy, so i did (oh god, why me) heldigvis var en af mine venner der også, så ham kunne jeg lige sove lidt op ad :))) Efter at have sovet i nogle timer, tog jeg over til en fra min klasse, hvor vi stille og roligt gjorde os klar til endnu en aften i fuldhedens tegn......
Og nu sidder jeg her, meeeega træt og med tømmermænd fra to dage <3 iha det er skønt !
wow den blev lang i:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar