tirsdag den 24. maj 2011

I dag er det tirsdag....

Smukt billede til en dejlig dag :) og jep, har selv taget det...
.... og jeg er helt bombet ! :o En af de morgener hvor man bare slet ikke kunne komme op, så skole hvor lærerne igen igen bliver ved med at snakke om de samme dødesyge ligegyldige ting -.-' hvornår opfatter de at vi mentalt er gået ud af skolen ????
Efter skole skulle jeg på arbejde, hvor jeg så fik rigtig meget ros af min chef, for at være så hurtig til at lære tingene og at jeg meget snart kan stå alene i kassen :D yeah me ! og så kom min anden chef og sagde at jeg kunne få en fast vagt :D:D doppelt yeah me ! og som kronen på værket fik jeg brev fra gymnasium i dag; og jeg er blevet optaget på min første priotet (lol staves det sådan?) nåh men i hvert fald er det Øregård gymnasium, i hellerup :) trippel yeah me !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar