søndag den 29. maj 2011

Sent om natten

Ja sikkert en random tidspunkt, men nu var det lige at jeg havde lyst :D hæhæ
Først en tak til min første faste læser ! wiihuuuu
Hmm ja i dag var været en rigtig spændende dag ! har gået helt fra min seng til køkkenet og tilbage igen, puha det var hårdt ! :o
men imorgen må jeg vel hellere begynde på det der fysik der ligger og kalder ? arg -.-' fysik og jeg er ikke gode venner og bliver det nok heller aldrig..........
Selvom det er dejligt at have læseferie nu, kommer jeg alligevel til at savne min klasse ! eller skal jeg nu sige gamle klasse ? eeeej :((( Det mærkelige ved det hele er bare, at den klasse jeg har gået i/ går i, har aldrig snakket særlig meget sammen hele klassen, men inden for den sidste måned har ALLE snakket sammen på kryds og tværs, så nu bliver det helt sørgeligt at forlade dem :(
Nårh jo med 'aldrig' menes der 2 år, altså 8 & 9.... Det er noget specielt på min skole at der fra 0. - 5. er A og B, så i 6. kommer der en C og i 8. kommer der en D. D'klassen er så den jeg kom ind i :D wihuuu ! lol. nåh, flere mærkelig tanker herfra ? hmmmmm tror jeg venter til imorgen :) hæh godnat til jer, hvis I tilfældigvis skulle læse det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar