lørdag den 18. juni 2011

18. juni

Hvor er det dog egentlig hyggeligt, bare at sidde og kigge ud ad vinduet og se det regne, imens man selv kan sidde indenfor i sikkerhed...
Men jo tættere og tættere jeg kommer på d. 25. jo mere glæder jeg mig, for det er den dag jeg rejser til USA for første gang. Det bliver SÅ fedt ! Shoppe, Starbucks, Ben&Jerry is i lange baner og en masse vidunderlige billeder.. Kan slet ikke vente !!
Men først er der lige dimission og en engelskeksamen der skal overståes.. Eller dimission skal nok blive hyggelig nok :)
I dag har stået på engelsk-læsning og en dejlig løbetur. Spændende !! jaja du :o


Forresten så mig og min veninde 'EatPrayLove' her den anden dag og nej hvor er den egentlig god ! Handlingen er pææænt kedelig, men filmen er god.. Hvis i kan følge mig? Der var nogle ret gode scener og en masse overlækkert mad, så mundvandet bare løb :D:D Så min veninde og jeg gik ud og lavede en dejlig sandwich kl. 3 om natten :D haha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar