onsdag den 8. juni 2011

Søvnmangel

Buhu -.-' Landboreformer og førsteverdenskrig overtager snart mit lille stakkels hovede :( Åh ha hvor jeg dog bare glæder mig til at være færdig med de her eksamner, så jeg kan komme til USA ! org jeg glæder mig !
Idag er som sagt bare gået med ehm ja HISTORIE -.-' og så var jeg også på arbejde, hvor alt tilsyneladende gik galt for mig....... fedt tina ! okay for at forstå det udtryk skal man nok se den her.. http://www.youtube.com/watch?v=aH3wWYwkMyo
ja mærkeligt, men den har fået mig til at flække af grin ind til flere gange.. Men i så fald vil jeg gå i seng nu, klokken 20 over 1, glæder mig til at stå op klokken halv 8.. Can't wait !
Det er da også en liiiiille smule synd for dem der ikke skal til eksamner for tiden.. Mange af de blogs jeg læser skriver i hvert fald rigtig meget om det.. De tider vil snart være over !
Kys fra miiig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar