fredag den 24. juni 2011

Tjo

Puha.. To dage med fester.. Kan ligeså godt sige med det samme, at jeg vidst ikke er heeeeelt ædru lige nu. Men jeg ville stadig ikke snyde dem, der følger mig, for et lille indlæg. Jeg var til fest i går, med folk fra Farum, som havde dimission. Det var mega hyyyyyyyyygge ! Og i aften havde jeg selv dimission, men i stedet for at fejre det med min skole, tog jeg over til en af mine gode venner, som holdte fest. Ville nemmerlig gerne se min bedste veninde, inden vi ikke ser hinanden i en måned :( jeg elsker dig.
Jeg snakkede også med mr. saxobeat. iha.
Jeg må hellere gå i seng! Skal ud og aflevere min kat imorgen :( Skal jo tre uger til USA ! hmmm..... Skulle jeg lave nogle planlagte indslag eller bare lade bloggen være i 3 uger ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar