lørdag den 4. juni 2011

Hæh

Lol de der overskrifter/titler bliver vist altid lidt mærkelig?? hæh.

Ih hun er dejlig hende der ! hæhæhæ - my besteste friend. Hende har jeg brugt mine sidste par døgn med. Vi har været til dans, holdt hendes storesøsters 18års, sov sammen, så den mærkeligste film (!) imens vi spist chips, cornflakes og boller ? hæhæ. så var vi adskilt et par timer, men valgte da lige at tage på date om aftenen :D salatpizza ftw ! og her til aften var vi til Bynight nede i byen, sån hvor butikkerne har længe åbent ? :D
Ellers har min dag bare gået med at ligge i solen og læse fysik og historie (uff my love, I really must say) eller noooooget.... Og ja jeg er blevet solskoldet i den ene side af hovedet og på min hånd? Det er da lidt mærkeligt....??
Håber i har haft en god dag ogsååå :D

2 kommentarer:

  1. Lyder rigtig hyggeligt med din veninde! :D

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jaaa det var det også :D:D

    SvarSlet