mandag den 13. juni 2011

Blandet

Superbrugsen til 39,95
grimt billede ja.. tihi
Først er der den her nye natcreme, jeg er begyndt at bruge.. Er ikke helt 100% sikker på hvad de skal gøre, men vil da regne med de hjælper huden, med at lade huden arbejde om natten eller det huden arbejder med kommer op til overfladen så man kan tage det af, når man vasker sit ansigt om morgenen? Hvis der er nogen der ved det, må i da meget gerne skrive en kommentar :D:D

Så har jeg også fundet ud af hvor genialt 'Bloglovin' ' er !! Det er jo herre smart at man kan samle alle de blogs man læser, på ét sted ! :)

Og endnu en gang har jeg tænkt mig at brokke mig over eksamener -.-' Dansk er den næste og finder sted på onsdag -.-' heldigvis for mig er den først klokken 13.. Er virkelig ikke et morgenmenneske :o Siger jeg, der er på vej i seng og har planer om at stå tidligt op og løbe en tur ? Ja nu må vi se om det bliver til noget.........
-Godnat til jer :***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar