søndag den 5. juni 2011

Midt om natten

Lol det er bare lige et hurtigt et det lå på min computer.. Syns bare indlæg er sjovere, når der er billeder på ? :D
Men i hvert fald har min dag været stille og rolig.. Min mor kom ind og vækkede mig med kommentaren om at hun havde lavet amerikanske pandekager. Hmm jo tak, det er da egentlig helt i orden. Så kiggede jeg på min mobil og der havde en veninde spurgt om jeg ville med på stranden. Så min dag har foregået på the beeeeach :D:D:D jeg kan aldrig få nok af varmt vejr, sommer, sol, strande, vand og alt det gode hyggelige mad man får om sommeren ! Det eneste er bare de klamme insekter der skal blive ved med at luske sig ind på ens værelse -.-' gå dog væk. Og det med at blive solskoldet er nu heller ikke liiiiige mig ??
Egentlig ville jeg ønske jeg kunne komme med lidt flere sån personlige ting, men der sker bare intet spændende for tiden.. Altså læseferie er da afslappende nok, eller stressende hvis man som mig har lærere der tror man har alt tid i hele verdenen til at læse.. men ja, den er nok ikke så spændende.. Men ! planer at skrive nogle indlæg i sommerferien om mine tanker om gymnasiet og såååådaaan ! + at jeg skal 3 uger til USA ! omggggg jeg glæder mig ! det bliver fææææædt !
Nåh men nu vil jeg liige tjekke lidt blogge ud.. Kunne jo være der var nogle der er natteravne, ligesom mig selv :) hæhæ. Læste da i hvert fald Anette fra xoxo bloggen også er sent oppe hæhæhæ
jeg kan bedst lide natten.. den er så hyggelig :) nåh nu køre det hele vidst også lidt i ring ?
møsssss her fra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar