fredag den 10. juni 2011

2 down, 2 to go..

det er dejligt at få 10 :D:D
Ja så fik jeg overstået en uges læsning, inklusiv 2 dage fra tidlig morgen til klokken 00 om natten, med næsen gravet laaaangt ned i historie bøgerne.. Til sidst var det virkelig som om jeg levede i en anden verden, næsten ligesom når man er fuld? Min mor kom også og spurgte mig hvad jeg havde spist den dag, jeg gik totalt i sort, for jeg kunne faktisk ikke huske det?? Men kom frem til at på hele dagen, havde jeg spist en bolle.. ehmmm hovsa..
MEN ! heldigvis er min historie eksamen nu overstået og jeg kan stå med et stort 10 tal :) Jeg er helt tilfreds !
Nu mangler jeg 'bare' dansk og engelsk :) Hvor bliver det virkelig alt for skønt at blive færdig !! Tog mig også bare den støøøøørste lur, da jeg kom hjem idag.. Endelig har jeg overstået de slemmeste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar