fredag den 22. juli 2011

22. juli

Imorgen har min mut fødselsdaaaaaag :) Tillyyyyyyykkeeeee ! Så min far og jeg har været ude og købe en smuk George Jensen-ring, en kort og en smuuuuk buket blomster til hende :D håber hun bliver glaaad. + vi skal ud og spise deejlig mad om aftenen! <3 <3 <3
-så går det måske liiiige at jeg skal møde kl. 6 om morgenen (?!?!?!?) på arbejde.. Ved ikke heeelt om jeg overlever.

Da min far og jeg skulle ud magtede jeg virkelig godt at have bamsestøvler på, så det gjorde jeg.. thihi fniiiis

Sej hue !! HAHA !
Købt i canada :D

4 kommentarer:

  1. Super fin blog du har dig! har valgt at følge din blog.. håber min/vores blog fanger din opmærksomhed lig så meget sin din har fanget min!

    Knus Belinda.

    www.belindasverden.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak :) Det er jeg glad for at høre ! Og jeg vil da helt sikkert kigge forbi :)

    SvarSlet
  3. Wauw lækkert hår, gad mit var langt [:
    xx

    www.najaolesen.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hæh tak :D
    Dit hår er ellers også sødt, i de frisure du sætter det op i :) fin blog !

    SvarSlet