mandag den 18. juli 2011

Mac

Mac pudder: SELECT SHEER/ PRESSED, NC30
Farver inden for mac, kender jeg overhovedet ikke noget til, da jeg aldrig har undersøgt det og aldrig har haft en pudder derfra før. Med mit umiddelbare første indtryk er, at den er lidt for gul ? Altså lige når jeg har taget den på, men ikke rettet til, ser den lidt gul ud, men når jeg har sat den rigtigt, er den rigtig flot, dækker som jeg gerne vil have og gør huden mat, som en pudder skal :)

Mac øjenskygge: NAKED LUNCH, FROST
Jeg har set flere bloggere og makeup-chanels på youtube bruge den, og syntes den så rigtig flot ud, så nu måtte jeg selv have den !
Den er lidt lys gold-ish, som giver et virkelig flot, naturligt look, hvilket jeg virkelig godt kan lide.. Den er nem at putte på og holder godt.. (jeg var ude i støvregn og rigtig regn, hvilket den overlevede!) Og så elsker jeg også boksen/bøtten? den er i.. den lille runde form, totalt cute :D



Mac lipstick: CREMESHEEN CREME D'NUDE
Har ofte set 'Myth', men den er måske liiidt for dækkende og lys til min smag.. Men da min veninde og jeg var i lyngby, fik jeg øje på creme d'nude og creme cup som jeg synes er virkelig flotte. Så creme cup er mit næste mac indkøb !
Men jeg syntes giver en flot farve på læberne, uden det bliver for lyst og faundation agigt. Den er dejlig cremet, uden at være for all over the place. Holdbarheden har jeg ikke helt lagt så meget mærke til, da den eneste gang jeg har haft den på, er i regnvejr.. but I will come back on that one !
Buuuut I likeeeeeeeeee it ! In fact i LOVE IIIIT !

 

2 kommentarer:

  1. Elsker MAC <3 <3 <3

    Sød blog du har, misunder dit lange hår :D
    Er nu fast læser, kig gerne forbi min blog :)

    SvarSlet
  2. Også mig !
    Tusind tak :) -og det vil jeg helt sikkert gøre :)

    SvarSlet