lørdag den 16. juli 2011

Hjemme

Uha kom hjem i dag klokken 12.30 ca :) Org det var dejligt endelig at komme hjem !
Så gik min mor, far og jeg ellers ind på hver vores værelse og var den næste times tid.. Det gør vi altid, når vi kommer hjem fra ferie.
Efter det kørte min mor og jeg ud og hentede min kat, på Inges Kattehjem.. Vi gik og ledte efter ham i 10-15, før vi fandt ud af han var inde i et af burene, fordi han havde været lidt stræng over for de andre katte :D haha jamen dog altså altså.
Da vi så kom hjem, var der glæde og ro i vores lille familie over endelig, at være samlet i vores hus.
Derefter faldt jeg ellers i søvn i 3 timer eller sådan noget. Org det var skønt ! Min egen dyne, seng, værelse og kendte lyde.
Ved en halv ti tiden mødtes jeg med en veninde og derefter tog vi til noget hyggedruk.. Hvis 6 mennesker da kan tælle som hyggedruk :D hahaha ej det var i hvert fald rigtig hyggeligt. Og rigtig godt at se Ansebananse.. Hun er dejlig.
Nu må jeg vidst hellere smutte i seng.. Havde overhovedet ikke lagt mærke til tiden i:
Faldt lige over billedet.. eller, ikke sådan av-faldt, men ja I ved. Nogle måneder gammelt, men synes håret er utrolig fint. Måske skulle jeg snart lave sådan noget igen? hmm

Men en af de næste dage poster jeg et haul om hvad jeg har købt.. Dog er der ikke så meget, men lidt har vel også ret :)

2 kommentarer: