søndag den 10. juli 2011

Idaho or something..

Lige nu er jeg i Idaho eller sådan noget der omkring.. Der er dejlig varmt, men ikke så meget at kigge på.. hm.
åh ha ja.. hvad skal jeg dog mere fortælle.. for jeg har jo fortalt så utrolig meget :D haha. Ej mit hoved er bare gået en lille smule i stå af alle de kæmpe ting vi har set, kan ikke helt have det hele i mit hoved..
Begynder også at glæde mig en lille smule til at skulle hjem, savner lidt vennerne, min kat, det at have en dyne og ikke blive ødelagt af aircondition hele tiden !
Ja har altså ikke den vilde inspiration lige nu, sååååååå see you later aligator :D
-når jo, regner stærkt med at lave mange flere indslag når jeg kommer hjem, for får jo nok ret meget jetlag og et eller andet skal man jo bruge tiden på :) thihi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar