søndag den 31. juli 2011

Kald mig 'Flyvende Farmor'

-bare uden farmor. Jeg synes ikke jeg har slappet af i uendeligheder ! Sån stå sent op, ikke lave noget hele dagen and stuff like that.. Var på arbejde næsten 12 timer igår og har været der 7 timer i dag, oh gosh my feets are killing me ! :o

Men lagde lige neglelak den anden dag og tog nogle før og efter billeder, som jeg tænkte jeg ville dele med jer :)
Før - har bare vasket mine fingre.

Så tog jeg denne Body Shop - Moroccan Rose bodybutter på og smurte den godt ind i neglene.

Derefter lagde jeg min Manicure Natural - Nivea neglelak på.

Og til sidst så det sådan her ud. Fint og naturligt, synes jeg :)
Neglelakken holder forresten virkelig godt. Der går over en uge før den begynder at skalle og falder ikke af hvis du f.eks. arbejder :) + at den styrker neglene imens man har den på.

Men nu vil jeg altså lægge mig ned og slappe af (læs: sove) hhahaha :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar