mandag den 1. august 2011

I dag....

..har jeg endelig lavet ingenting ! Eller det vil sige stod op klokken 3 i: hæhæhæ jeg var trææææt, så tjekkede jeg blogge, var lidt på facebook og så havde jeg lyst til at lægge noget makeup, men min hud var lidt mærkelig og min pudder gad ikke lægge sig pænt.. Så jeg stoppede ved pudderen og løb mig en tur i stedet for. Det var skønt, men hårdt ! :o Har ikke været ude og løbe, siden før sommerferien startede.. Men på et eller andet tidspunkt skal man jo igang igen :) Og for mig, er det bedste tidspunkt at løbe på, når jeg har lyst, sådan helt spontant.
Da jeg var i bad, brugte jeg en shower gel fra Body Shop, med moroccan rose på en af de var svampe tingting.. Skummet var virkelig blødt ! SÅ dejligt ! Og nu er min hud virkelig blød :) me like very much !

Sommer 2010
Much is happend, but you will always be in my life.
Hmm jeg ved ikke om der er nogen der kender det, hvor man skal starte på ny.. Altså et HELT nyt sted, selvom man kunne have valgt et sted der lå tættere på og hvor man kender flere ? Men det skal jeg altså.. Gymnasium.. Puha ! Jeg kunne have valgt SÅ mange andre gymnasier, men næææh nej, Mia kunne bedst lide det der lå i Hellerup.. Altså ikke fordi det ligger i Hellerup, men fordi jeg bare synes der virkede rigtig rart og det er en rigtig smuk bygning og lærerne virker som om de går op i undervisningen og sådan.. Men det sidste halve år har jeg skulle høre alle andres fordomme om hvordan byen er, hvordan jeg 100 % kommer til at forandre mig til en snob og alt muligt andet.. Og nu er jeg egentlig bare kommet rigtig meget i tvivl, om jeg overhovedet vil passe ind ? Få nogle venner og alt det der.. Eiiiigh ha, det giver virkelig stress !! Men tror lidt det var det samme, da jeg flyttede skole for to år siden.. Der havde jeg også rigtig meget den slags tanker, og det er i hvert fald gået rigtig godt, de to år jeg har gået der.. Hmm ?
Andre der har været i gennem lignende ? :)

2 kommentarer:

  1. Det er jo altid skræmmende at starte et nyt sted. Du skal nok forvente, at nogle af dem er lidt snobbede og går meget op i mærkevarer ;) men derfor kan de jo sagtens være søde alligevel og måske bliver du overrasket. Hvis du bare selv ved, hvem du er og holder fast i dine værdier, behøver du jo ikke forandre dig til det dårligere. Da jeg gik ud af folkeskolen startede jeg helt alene et nyt sted og alle fra min klasse startede med nogen de kendte i forvejen. Det synes jeg var skræmmende. Men fandt jo alligevel nogle gode venner og der er jo fordele ved det også. Man udvikler sig :)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg tror også bare jeg liige ser tiden an.. Måske er det bare ventetiden der gør mig lidt skør, haha :D
    Men tak for det, det er altid rart med lidt ord med på vejen ! :)

    SvarSlet