onsdag den 10. august 2011

Make it or brake it

Kender i det, hvor man smager noget et sted og tænker: 'heeey det må jeg da kunne lave selv!' ? Den tanke har jeg i hvert fald mere eller mindre tit. Og i dag stod eksperimentet på Egg Fried Rice. Første gang jeg smagte det, var i England for nogle år siden. Så smagte jeg det igen her i sommerferien, i USA  og jeg eeeeeeeeeeelsker det virkelig ! Og i dag tænkte jeg så, at det måtte da være muligt at lave selv. And yes it is !
MUMS !
Så jeg kogte nogle ris i 12 minutter. Da jeg så havde sat dem til at simre (?), begyndte jeg at lave scrambled eggs og da risene så næsten var kogt færdig, puttede jeg dem over på stegepanden til ægget, puttede en minimalistisk klat soya. Lod væden fordampe and then it was ready to eat ! Og det smagte goooooooodt ! Det vil jeg helt sikkert gøre igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar