fredag den 26. august 2011

Life is good

Idag har bare virkelig været en sjov dag, med interne jokes, random ting og alt muligt :D Mødte også Anna helt tilfældigt i toget, en glædelig overraskelse ! Forresten er det virkelig dejligt med pigerne fra min klasse, vi har allerede fået interne ting og vi flækker af grin over ingen ting. Det er bare virkelig dejligt !
I aften skal jeg på kræmmermarket i min by sammen med Anna og i morgen skal jeg til fest hos en fra min klasse. Det skal nok blive en killer-weekend ! Det er virkelig også længe siden jeg har snakket med dem fra min by :o alt alt alt for godt ! nårh jo, så var der lige det med lektierne, men hva' faen ! Nothing can bring me down !! :D

Håber i har det godt ! Vil gerne snart komme med noget andet end hvad jeg tilbringer min tid med, men vil heller ikke love for meget, hvis jeg nu ikke kan holde det. Men kan da tage nogle outfits billeder i dag og i morgen og har også noget i tankerne med 10 facts om mig, nogle gode hårråd og sådan :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar