søndag den 14. august 2011

OMFG

Så er den imooooorgen :o :o :o Den dag jeg har gået og ventet på de sidste 6 uger.. Det føles skræmmende og stort, men spændende. Jeg må være ærlig og sige at jeg ikke liiiiige husker min mavefornemmelse fra første skoledag i 0. da der er, hmm 10 år siden :D Men jeg kan da i hvert fald huske for 2 år siden, hvor jeg startede i en helt nyoprettet 8. klasse. Der var jeg virkelig nervøs, jeg kendte ingen og havde, ligesom i dag, tænkt meget over hvilket noget tøj, jeg skal have på, hvordan mit hår skulle side og hvor meget jeg skulle gøre ud af det hele. Iha.
Men jeg håber det er en awsome klasse!
Nu vil jeg gå videre med mit selvpleje-program og se The Brakeup og gå tidligt i seng (year right) og vågne frisk og veludhvilet op imorgen :D
Mia, 2009, 8. klasse. Første skoledags-outfit.. Mhhhhm ja mums en hottie.
Good luck til alle andre der også starter i morgen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar