tirsdag den 9. august 2011

Today + new things

Dagen startede med at Anna og jeg spise amerikanske pandekager med ahornsirup :D Gal det var mums ! Efter vi havde set lidt tv og snakket, blev Anna hentet. Så spiste jeg en dejlig sandwich og tog derefter på arbejde.. Der var dankort-terminalen gået ned, så vi måtte køre offline.. Ja fint lyder det, men har ingen anelse om hvad det egentlig betød, udover det var virkelig besværligt og at man skulle bede om folks underskrifter aaaaall the time -.-' baah.

Dry shampoo fra Schwarzkopf

Skintonic fra L'Oreal

Makeup fjerner fra L'Oreal

Hairspray fra TreSemmé

Ansigtscreme fra L'Oreal
Disse ting købte min mor til mig i går, da vi var ude og handle, jeg glemte dog at kigge på priser, da det alligevel var min mor der betalte, men de blev købt i Kvickly.. Jeg har hurtigt prøvet alle tingene og vil lige komme med et hurtigt med et første indtryk:

Dry shampoo: Har aldrig prøvet det før, så ved ikke rigtig hvordan de skal virke, men den dufter utrolig godt og så er det også smart at man liiige kan gå en dag ekstra uden at vaske håret, så det kan få en pause :)

Skintonic: Dem har jeg tilgengæld prøvet utallige af ! :o Men denne her virker rigtig god, som om den forfrisker min hud på en god måde og fjerner de ting min makeupfjerne ikke fik med.. Så den tror jeg, jeg bliver gode venner med..

Makeup fjerner: Den fjerner makeup'en som den skal og river ikke øjenvipper af.. Dufter rigtig godt og frisk.

Hairspray: Den dufter, som alle andre TreSemmé-produkter, helt vildt goooodt! Den ''fryser'' håret, eller altså det bliver hvor man havde sat det, da man tog den i. Jeg har altid løse hår i mit pandehår, når jeg sætter det op, men i dag har jeg været på arbejde uden overhovedet at lægge mærke til det, så den virker rigtig godt !

Ansigtscreme: Den er til tør hud og gør min hud helt vildt blød. Duften er virkelig også lækker ! No dry spots for me any more !

Held og lykke til dem der starter i skole her i løbet af den næste uge, og selvfølgelig også til dem der er startet i går og idag.. Jeg vil også i gang :(

2 kommentarer:

  1. Super fin blog! :-)
    ang. Dry shampoo har jeg den selv, lige et godt råd er at du ikke skal spray det alt for tæt på håret da du har halv mørkt hår - så bliver det bare svært at få alt det hvide spray grundigt rundt i håret :)
    Knus.

    SvarSlet
  2. Ej godt råd, det må jeg lige være opmærksom på !
    Og tak :D

    SvarSlet