onsdag den 24. august 2011

OFF

Odense filmfestival.. Jeg var til det med min klasse, hvor vi skulle se nogle forskellige ting. Først var der en bustur, hvor jeg sad ved siden af en af pigerne fra min klasse og vi hyggesnakkede rigtigt :D Hun er rigtig sød.
Da vi så kom frem, blev vi delt op i nogle grupper som fotograf, producer, instruktør osv. Jeg kom i producer, selvom jeg helst ville være på fotograf... Men det var rigtig spændende at høre om producer-jobbet, hvad man skal som producer osv. Bagefter det, skulle vi så ud i 3 grupper og udføre de roller vi havde hørt om og på den måde lave en kortfilm. Det var virkelig sjovt ! Også fordi vi havde sådan rigtigt udstyr.
Så spiste vi frokost. Pigerne og jeg fjollede helt vildt meget og tog billeder af alle der kom forbi :D
Efter frokost skulle vi se en masse kortfilm. Nogle af dem var spændende nok, så dog ikke dem alle, da Ole Lukøje kom på besøg. Haha :D Men nogle af dem var også gigantisk mærkelige. Der var f.eks. en hvor man ser en mand stå og barbere sig, så kommer der et lille hul på hans kind så hans begynder at bløde, han barbere bare vidre, hvorefter det sker igen og igen og igen at han river hul og til sidst er der bare blod over alt ????? Ehm ja det.

Nu er vi forresten også kommet igang med den rigtige undervisning og kan godt mærke det er noget lidt andet end folkeskolen. Der er flere lektier og niveaet er bare anderledes. Men min klasse er virkelig god, hytteturen fik os bare til at snakke meget mere samme, alle er simpelthen bare så flinke ! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar