torsdag den 25. august 2011

Lige nu

At sætte flueben !

Sidder jeg og laver de sidste lektier, spiser vindruer og ser pretty little liars, det er da hvad man kalder hygge. Jeg har fundet ud af, at jeg faktisk godt kan lide at lave lektier, jeg tror jeg føler mig klogere og mere som et ordens menneske. Jeg kan i hvert fald godt lide følelsen, hvilket jo er meget heldigt når man går i gymnasiet, hvor man bliver nødt til at lave sine lektier. 

Idag havde Engelsk; hvor vi havde en test, så vores lærer kan se hvor vores niveau ligger. Så fik vi bøger, en ordenlig stak :o
Biologi havde vi også.
Og så havde vi AP. Almen sprogforståelse, som er noget med latin, grammatik og idet hele taget forståelse for ord og betydninger. Vi snakkede idag meget om hvad vi tænker på, når man hører ordet Sprog. Det var utrolig spændende.

Nåh men nu vil jeg smutte igen :) Jeg ved jeg ikke laver de mest spændende indlæg for tiden, men der sker så meget, der har betydning for mig.. Udover det, ved jeg ikke rigtig hvilke indlæg i gider læse, for det er sjællendt der er nogle der kommentere noget omkring det, så hvis i føler i mangler noget, vil vide noget, et eller andet, ville jeg virkelig blive glad hvis i ville fortælle det ! :)
Knuzzeeeeer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar