fredag den 12. august 2011

Brush

Idag fik jeg lokket en pudderbørste ud af min mor :) thii. Det blev til en Nilens Jord 378 professional powder på min mors egen opfordring, selvom der var mange andre, men ja, jeg klager ikke :D haha
Men den er virkelig ekstrem blød og jeg glæder mig til at bruge den ! Så kan de være jeg slipper for glimmer uplanlagte steder? I hope so.

Men noget skal jo holde en oppe i den ekstrem lange ventetid :o Andre får nye klasser og hverdage, jeg får nye ting. Hm. Haha ej nu er der kun 2 dage, 2 timer og 52 minutter tilbage til at datoen skifter til den 15. august og så kan jeg endelig begynde! Har stalket min klasse igennem i dag, men blev ikke meget klogere, da jeg ingen kender og da man ikke bliver meget klogere ud fra en navn og et profilbillede på facebook.. Jeg må lige væbne mig med tålmodighed 2 dage endnu.........
Jeg har selv valgt linjen: Engelsk A, Mediefag B, Samfundsfag B.. Hvilken linje har i valgt/ går på allerede/ har gået på ? :)
Håber jer der er startet i skole holder en velfortjent weekend og til dem der starter i næste uge: GOOD LUCK !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar