søndag den 7. august 2011

:)

Idag har jeg brugt på at lave amerikanske pandekager (mums !!!) og læse :D så det har været ekstremt dejlig afslappende :D:D:D Bøger er jo faktisk helt vildt dejlige ! Man kan forsvinde ind i et dejlig univers hvor ingenting kan forestyre.. Det burde jeg virkelig gøre noget oftere, sån at sætte en hel dag af til læsning. Har også set at der på mit værelse er en hel del bøger jeg stadig ikke har læst, som ser helt vildt spændende ud... Dem må jeg læse !!
Jeg gad også godt snart vide den klasse jeg skal gå i næste år tak !! eih ha ! ventetid.. pff
Haha kedeligt indlæg, I know.. men ja, uinspirerende dag = uinspirerende indlæg ?
Hvad går i og laver ? :)

Uh når jo, jeg lavede foresten en rigtig hyggelig morgenmad (og usund). 4 skiver toast, kanelsukker og pålægschokolade og så ellers ind i toastmaskinen :D Især den med kanelsukker er dejlig !
knuuuus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar