lørdag den 20. august 2011

møs

Heeeeej piger ! Lang tid siden :o Jeg undskylder (ligesom mange andre bloggere lige for tiden) for den dårlige blogning, men har virkelig ikke været hjemme. Ved godt jeg har skrevet om noget af det før, men nu får I lige hele min forgangne uges program..(nok mest for min egen skyld, så jeg kan skabe et overblik. Haha)
Mandag var der først nogle lege på skolen og om aftenen var der intro-hyggedruk på bellevue.
Tirsdag var der informationer hele dagen lang. Efter skole var jeg på arbejde.
Onsdag cyklede vi ud til dyrehaven og legede lege. Efter skole tog jeg hjem og sov, for en gangs skyld.
Torsdag stod den på cykeltur fra Hellerup til Birkerød.. Ca. små 20 km. Ikke noget særligt........... LOL ! Men der stod det ellers på hyttetur med gåtur to og to hvor vi lærte hinanden bedre at kende, så var der natteløb ude i skoven og til slut 4 timers nattesøvn.
Fredag cyklede jeg hjem. Sov en times tid. Tog over på skolen igen hvor der var fredagscafé og bagefter fest hos en fra klassen. Min mor hentede mig klokken 12, da jeg skulle på arbejde i dag.

Puha det var ugens program. Dette havde efter min mening været ok hårdt, men når man så er omringet af nye mennesker konstant, gør det, det bare lige tanden hårdere... Jeg er helt kvæstet nu. Men det har været det hele værd ! Er kommet i den bedste klasse, alle er simpelthen så søde ! Og vores introelever er virkelig nice. Jeg har fået nogle dejlige, søde og random venner. Tingene kunne virkelig ikke være bedre :o I love my life.

Har i det godt der ude ? Jeg vil meget gerne høre hvad i går at laver, lære dem at kende der læser med :D

Party like a rockstar
Når ja, undskylder for de lidt kedelige indlæg for tiden, skal nok få lidt mere varieret tekster når der hele falder lidt mere på plads ! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar