tirsdag den 16. august 2011

Træt gange mange

Seeeeriøøøøst jeg er træt.. Tror jeg går i seng, ligeså snart jeg har skrevet dette indlæg til ende. Igår (første skoledag) tog jeg toget til hellerup, gik over på gymnasiet og derefter var der ellers bare gang i den hele dagen med lege og intro og jeg ved ikke hvad :o Men klasse stank ret meget til det med at vinde :D haha. Men klassen virker rigtig sød og tror det bliver virkelig godt, når vi kommer til at snakke mere sammen alle sammen.
Efter skole tog jeg hjem, spiste aftensmad og så kørte jeg ellers til bellevuestrand hvor der var hygge-intro tingting. Der var jeg så til en 23 tiden, hvorefter min ven og jeg blev hentet. Derefter var det bare hjem og sove ! Sov dog rigtig mærkeligt -.-' øv.
Imorges vækkede min mor mig så klokken syv og så var det ellers op med mig og over på skolen igen. Vi fik forklaret nogle ting, vist rundt på skolen og lidt navneleg osv.
Da jeg kom var der bare liiige 5 min. til at få proppet noget mad i hovedet og så var det ellers på arbejde med mig.. Og nu sidder jeg så her.
Er du sindssyg hvor er der bare gang i den hele tiden. Har ikke fået tid til at optage nogle af indtrykkene overhovedet, men det kommer nok :D
Imorgen skal vi cykle ud til dyrehaven (YES ! not.) Så jeg må da vidst hellere smutte så jeg kan få noget søvn :)
ses piger :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar