lørdag den 6. august 2011

Dagen efter

Igår var jeg til 2x16års, og det var rigtig hyggeligt ! Der blev danset, snakket, fjollet og drukket. Så i dag er tømmermændene helt vildt slemme i mit tilfælde -.-' Puha ad bad ! Havde forresten mine nye sko på igår, og de var overraskende gode at gå i og havde ikke ondt i fødderne på grund af højden, so me like very much ! Ud over skoene, havde jeg en par sorte skinny jeans




En anden ting er, at der nu kun er 9 dage, til at jeg starter i skole !!! øøøøøj man ! 9 dage.. Tiden går sgu hurtigt.. Så er det slut med at sove længe, blive oppe til alt for sent, spise når man føler for det, sove sammen med vennerne på en mandag og at gå og lave ingenting.. Nåh, men det var hyggeligt og enormt dejligt så længe det varede.....

Nåh, men nu vil jeg sætte mig og æde mig fed i Ben&Jerry og se Vild med comedy :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar