lørdag den 2. juli 2011

Canadaday

Sidder her i Banff i Canada og ud af mit hotel-vindue, kan jeg se ''Canada-day-paraden'' totally hygge :D
Så jeg sidder med min ynglings cola: caffeine free diet coke og ser på denne dejlige parade med masser af sjove indslag, og undre mig over hvorfor der ingen er på facebook klokken er jo kun lidt 17.58.. (lol jo jeg ved godt der er tidsforskel) hæhæhæhæ snedigt
bliver ved med at blive forbløffet over den smukke natur der er her ovre, det er helt vildt !
ahhahahha der var lige en mand i lyserøde gemacher der lavede vejrmøller.. hahhahah sorry skal lige dø først :D
Hmm når jo, er btw blevet lidt syg i det -.-' det jo fedt. not !
CANADADAY !

Miiiiig + min nye vildt dejlige canada-hættetrøje :))))
Nåh men nu må i hygge jer, jeg vil gå videre med at nyde canadaday <3 <3 <3 thihi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar