søndag den 17. juli 2011

Kedsomhed

Jeg beklager for den manglende bloggin' i går, men jeg er meeeeega forkølet og startede dagen med den vildeste kvalme, så havde ikke lige den store inspiration til at blogge :(
Men lige nu keder jeg mig, så jeg fandt den her ting, på Helenas blog :)

- 50 spørgsmål:

 20 RANDOM

1. Navn - Mia
2. Kælenavn - Mimse ? ja wtf.. min bedste veninde er mærkelig..
3. Hårfarve - Brunt ? Mørkeblondt ?
4. Naturlig hårfarve - læs nr 3
5. Øjenfarve - Blååååååååå
6. Højde - 165 org something like that..
7. Humør - forkølet.. eller er det et humør ? hmm
8. Yndlings mad - der er jo meget !! pasta er altid godt. PESTO ! kyllingeburgere er også ret mums. pizza kan jeg også ret så meget godt lide.
9. Yndlings farve - Blå
10. Et sted/ land jeg vil besøge - New York er helt sikkert langt oppe på listen.. ellers paris.. hmm der er egentlig mange steder jeg gerne vil hen !
11. Yndlings is: Ben&Jerry digger jeg ret meget, også Häagen dazs er goooood
12. Hvilken sko tager du først på - den måtte jeg liiiige tænke lidt over.. men tror faktisk det er højre
13. Er du højre/ venstre håndet - højrehåndet
14. Er du single - Ja
15. Alder - 15 år
16. Kan du lave mad - Jeeeep, selvom mange siger jeg ligner typpen, der brænder ting på -.-'
17. Yndlings tv-serie - Pretty Little Liars, Gossip Girl, Paradise Hotel, Top Model, Hannah Montana (lol :D )
18. Yndlings blogger - Pigerne bag xoxo-bloggen, kan jeg rigtig godt lide, Emma Martiny, eeej der er altså mange jeg godt kan lide ! kig på min favorit blogs..
19. Yndlings musik - Hmm der er meget.. Men jaa.. pop ?
20. Hvor land tid har du blogget - 2-3 måneder ca.

20 VÆLG IMELLEM

1. Katte/ hunde - Katte!
2. Få tætte venner/ en masse bekendte - Få tætte venner
3. TV/ internet - Den er svær ! Men tror det må blive internet..
4. Vild aften ude/ hyggelig aften inde - Hmm kan lide begge.. Kommer an på med hvem og hvad humøret er :)
5. Lykke/ penge - Ej :( begge.
6. Nat/ dag - Nat.. Eller hmm
7. MSN/ Mobil - Mobil i thiiiink
8. Lover/ hater - Altsååå hvad ? om jeg er det ? jeg er nok begge.
9. Varm/ kold - Fryser tit, men hader det.. Så varme
10. Næse piercing/ tunge piercing - Hmm næse, men kun hvis den er lille.
11. Være seriøs/ være sjov - Sjov.. men nogle gange er seriøs også godt.
12. Pizza/ burger - uha den er svæææær, begge !
13. Blomster/ slik - arg svært.. Blomster er flotte, men slik smager gooooodt
14. Grå/ sort - hmm sort
15. Solopgang/ solnedgang - nedgang.. tror aldrig jeg har set en solopgang ? der sover jeg.
16. A menneske/ B menneske - B !
17. Sol/ måne - Hmm solen varmer, men månen er nu ret smuk ? Sol.
18. Vinter/ sommer - Sommer.. selvom vinter er hyggelig
19. Sol/ regn - Sol, men elsker virkelig lugten efter det har regnet..
20. Vanilje is/ chokolade is - Vanilje

10 SIDSTE

1. Sidste person du snakkede i telefon med - lol det er lang tid siden.. nårh nej, det var en der hedder kasper.
2. Sidste person du var sammen med - Anna :)
3. Sidste gang du arbejdede - Uha, før ferien.. Tirsdag d. 21. juni
4. Sidste person du var i biografen med - Julie og Mads.
5. Sidste ting du savnede - Min kat eller Anna.
6. Sidste ting du spiste - Har lige spist en lakrids.
7. Sidste person du var ude og spise med - Min mor og far i Space needle, Seattle.. Seeeejt
8. Sidste drik, som var alkohol - Hmm en dåse mojito ?
9. Sidste gang du kørte - I lørdags på vej hjem fra lufthavnen :):)
10. Sidste sang du hørte - Igår hørte jeg Adele - Set fire to the rain

hæhæhæ jeg keder mig stadig.. måske skulle jeg lave film reviews af de film jeg så i flyveren.. eller måske noget om mine 3 nye mac-produkter..

2 kommentarer:

  1. Den tror jeg måske lige jeg stjæler ;)

    Sød blog iøvrigt.

    SvarSlet
  2. Haha det gør du bare :) Den er utrolig hyggelig at fylde ud !

    SvarSlet